zaterdag 21 november 2015

De Eden Jurk!

Vanaf de eerste uitgave van La Maison Victor ben ik fan.
Ze bevatten parels van patronen en zo een parel zag ik in de laatste editie.

Mijn oog viel op de Eden Jurk. Een eenvoudige jurk maar met een prachtige open rug.
In den beer in Harelbeke vond ik een soepele tricot met een subtiele tekening erin.
Deze combineerde ik met knopen in een kleur die terugkomt in de stof.

Volledig afgewerkt ziet deze jurk er zo uit.




De voorkant 




De achterkant




De zijkant

De jurk zit heel soepel en past perfect. 
Ik voegde een centimeter toe aan de halslijn waardoor de schouders iets breder werden en de rug iets hoger kwam. Hierdoor blijft mijn bh onzichtbaar.

De jurk combineerde ik met een zelf gemaakte baret en een zelf gemaakte sjaal.
De trui is gebreid en kocht ik in Amazing Hands.
De schoenen waren een outlet koopje.




2 opmerkingen:

  1. Knap. Leuke blog heb je, creatieve maaksels allerlei. Heb me toegevoegd aan de volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment en welkom. Heb eens rondgeneusd op uw blog en hij ziet er fantastisch uit. Dus je hebt er eveneens een volger bij.

      Verwijderen