woensdag 24 juni 2015

Nog eens een Dorothy Day Tripper ...


Een vriendin van me zag op mijn blog de Dorothy Day Tripper passeren en vroeg of ik voor haar ook eentje kon maken.

Ze koos een prachtig soft cactus stofje en wou vooral het groen voor de afwerking.
Omdat An echt een prachtdame is, besloot ik haar de tas cadeau te doen.
Als cadeau kreeg ik drie prachtige foto's van de tas terug.









Ik werkte met paspel en kamsnaps in lichtblauw aangezien ik deze niet terugvond in legergroen.
De tassenband werd gemaakt in legergroen net zoals de voering van de tas.
De rits was in het donkergroen.
Vanbinnen zijn nog een aantal aparte zakjes voorzien voor Gsm, Sleutels, enz




 Samen gek doen op de retroronde in Oudenaarde!

Nuttige info

Patroon: Dorothy Day tripper van Swoon Patterns.
Stof:  Lasting Leaves van Soft Cactus

         Effen legergroene voering
         Beide gekocht in de soldeur
Rits, paspel, versteviging en kamsnaps: Eveneens gekocht in de soldeur.




4 opmerkingen:

  1. De mooiste Soft Cactus tas die ik tot nu toe heb gespot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een compliment gekregen van de topmadam achter de stoffen doet me toch wel een beetje blozen. Bedankt

      Verwijderen