dinsdag 23 juni 2015

Dino's in huis...




Cedric is verslaafd aan dinosaurussen en auto's.
De meeste stoffen die ik koop voor hem zijn dan ook met afbeeldingen ervan.

Zo kocht ik in 2013 tijdens mijn allereerste stoffenspektakelbezoek een dino stof in tricot.
Samen met mijn naaimachine (die ik dan nog maar 2 maanden had) en een knippie vertrok ik naar mijn allereerste naailes.
Ik had al wat ervaring opgedaan via mezelf met katoen, maar daar wilde ik me onder deskundige begeleiding van de naailerares wel eens wagen aan tricot.

Een tweetal lessen later rolde een eerste T-shirt vanonder mijn naaimachine. Echter, hij was te groot en bleef nog even in de kast liggen.

Samen de T-shirt pimpte ik nog een gekochte broek met dino applicaties.

 
Spijtig genoeg is de broek nu reeds te klein en heb ik geen foto's van Cedric met de volledige outfit aan.
 

 
De knoopjes kocht ik in de Hema.
 
 
De achterkant



 
Flore en de Dino's moesten natuurlijk mee op de foto.
 
Nuttige info
 
Patroon: Knippie Nr 3 juni/juli 2012 Patroon nr 21
Stof: Het stoffenspektakel
Knoopjes: Hema

 




1 opmerking: