vrijdag 19 juni 2015

Communiestress en een topfotografe!

Op 17 mei 2015 was het zover en deed Alina haar eerste communie.
Om mij de stress wat te besparen, besloot ik om bijna alles uit handen te geven.
De jurk, de juwelen, het eten, de versiering en vooral de foto's.

Dat laatste was iets waar ik enorm naar uitkeek. Een fotoshoot van ons gezin en vooral de kindjes.
In de paasvakantie mochten we aankloppen bij topfotografe Lies Duerinck uit Ronse.
Een vriendin van mij had al vaak foto's bij haar laten nemen en steeds was ik onder de indruk van Lies haar werk.
Na een gezellig uurtje in een studio vol gadgets kregen we een weekje later post van een cd vol prachtige foto's.
Ik zou uren kunnen vertellen over hoe leuk het was, hoe snel de kinderen zich op hun gemak voelden, hoezeer Lies rekening hield met onze wensen, maar ik zal jullie vooral laten meegenieten.










 






 


 
Wat kan iets uit handen geven toch leuk zijn.
 
Nuttige info
 
Fotografie: Lies Duerinck, Leuzesesteenweg 94, 9600 Ronse


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen