maandag 30 maart 2015

Uitslag Give Away ...

Geveld door de griep lag ik in de zetel.
Meer dan 15 jaar geleden was het.
Maar nu had ik dus het groot lot gewonnen.

Net genoeg energie om de kinderen klaar te maken voor school en 's avonds te entertainen.
Daartussen slapen, slapen en nog eens slapen.
Met als gevolg dat de uitslag van de Give Away uitbleef.

Mijn excuses daarvoor.
Maar nu ben ik weer kerngezond en springlevend en kan ik de winnaar bekend maken.

Cedric mocht zoals hem beloofd was een naam trekken uit een magische hoed.



 
De gelukkige winnaar is 128. Proficiat en ik ben alvast benieuwd naar die broek voor je dochter!
 
Laat je dan even een bericht na met je emailadres dan kunnen we verder afspreken.


2 opmerkingen:

  1. Joepie! Super leuk! En hopelijk snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn mailadres: fabiennemichel2000@yahoo.com ;)

    BeantwoordenVerwijderen