woensdag 4 maart 2015

Make@home...

Een tijd geleden liet ik bij mij thuis een workshop doorgaan om een muts of sjaal te leren haken of breien.
De lesgeefster van dienst was Mireille van het hobbypleintje in Waarmaarde.

Voor een klein prijsje komt zij bij u thuis een workshop geven terwijl jij zorgt voor een paar leuke vrouwen en/of mannen (sommige mannen kunnen volgens mij ook breien en haken), hapjes en drank.

Spijtig genoeg nam ik geen foto's van de avond zelf. We hadden te weinig tijd en teveel lol om daaraan te denken.

Het resultaat daarentegen wordt maar al te graag geshowd door ons model van dienst.




 
De beanie maakte ik grotendeels de avond zelf (Het haken was lang geleden en ging trager dan verwacht) en werd afgewerkt met een pompon op vraag van Alina.
De sjaal maakte ik een paar dagen later volgens hetzelfde haakpatroon als de muts.
 
 

 
Wil je zelf ook een workshop bij u thuis laten doorgaan, klik dan snel op deze link. Daar vind je alle informatie de je nodig hebt en als je de verleiding niet kunt weerstaan kun je er ook nog wat spullen shoppen.
 
 
Nuttige info
 
Wol: Schachenmayr SMC Boston. Verschillende kleuren hiervan te verkrijgen. http://hobbypleintje.be/



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen