woensdag 11 maart 2015

Een Give Away met spannende ontknoping ...

Vandaag zijn mijn man en ik 15 jaar samen.
Vijftien jaar in het jaar 2015 dan nog.
En op zondag 15 maart wordt Cedric 5 jaar.
 
Dus doen we een Give Away om dat allemaal te vieren.
 
Wat valt er te winnen: KNOPEN.
Dat heb je bij mensen met een knoopverslaving :-).


Set 1: Knopen met bloemen!


Set 2: Knopen in de vorm van een egel!

 
Set 3: Knopen met zwart/wit motief.
 
Wat moet je doen om deze knopensets te winnen.
 
1. Volger worden.
2. Een leuk bericht nalaten over wat je met de knopen zou doen.
 
Meedoen kan tot 12 uur 's middags op zondag 15 maart. In de namiddag zal Cedric de winnaar trekken en op maandag zal je kunnen lezen wie de gelukkige is.
 
'May the odds be ever in your favor!'
 
Liefs Alice
 
 

 



6 opmerkingen:

  1. De bloemenknoopjes zouden mooi staan op een lottarokje voor Wouke...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net je blog ontdekt! Ik ga je volgen. En natuurlijk zie een zo'n leuke knopen wel zitten. Mijn voorkeur gaat naar de zwart witte. Ik heb nu eenmaal een zwak voor zwart wit en deze zouden wel stoer zijn op een broekje voor de jongste dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die egeltjes! Die zou ik gebruiken voor een kleedje voor de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik doe graag mee, de bloemenknopen, daar vind ik wel een projectje voor voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal wel tof! Toch zie ik mezelf nog wel het beste iets maken met het eerste setje. Zou leuk zijn als knopenrijtje op de rug van een zomers bloesje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben al lang op zoek naar knoopjes voor een kleedje in bosthema. De egeltjes zouden hierbij perfect passen;)

    BeantwoordenVerwijderen