maandag 30 maart 2015

De witte bolhoed ...

Op 6 maart trokken mijn collega Vicky en ik naar het stoffenspektakel in Gent.
Ik kocht er niet veel maar wel was ik onmiddellijk verliefd op een echt jongenskatoentje.


Aangezien Cedric op 15 maart 5 jaar werd, maakte ik nog snel een Gingerbread hemdje van Homemade mini couture.

Een witte bolhoed erbij als extra accessoire en we zijn vertrokken.


 
We hebben er niet veel zin in.

 
Poseren bij een Duplo bouwwerk.


Een beetje show verkopen.

 
De knopen werden voor het gemak vervangen door kamsnaps. Voor een speels effect wisselde ik twee kleuren af.
 
 
Nuttige info
 
Het patroon: Gingerbread uit Homemade mini Couture.
De bolhoed: Een feestartikel uit de action. www.action.be
De stof:        Het stoffenspektakel in Gent. www.stoffenspektakel.nl
 









2 opmerkingen: