vrijdag 20 februari 2015

Back in business ...

Ik geef het toe.
De blog werd verwaarloosd.
Eigenlijk wou ik er zelfs mee stoppen.

Maar een naaiweekend met zes fantastische dames deed me er weer zin in krijgen.
Dus zijn we terug en hebben we nog steeds een give away.


Maandag zal een onschuldig kinderhand een gelukkige winnaar trekken.
Dus iedereen die al een kans waagde zit al in de pot. Mensen die nog een kans willen wagen. Vergeet dan niet om hieronder een reactie na te laten.

"May the odds be ever in your favor!"

4 opmerkingen:

  1. Tof dat je er toch niet mee stopt, ik doe alvast mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een time-out af en toe kan geen kwaad. Zolang je maar de optie open houdt de draad terug op te pikken is er geen vuiltje aan de lucht! Welkom terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maandag al? dan moet ik mij reppen! count me in! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent terug! Goed van jou, je zal geen spijt hebben. Ik doe ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen