zaterdag 13 september 2014

My first mini give away!

Een give away, iedereen doet het tegenwoordig.
Voor mij een eerste reden om het niet te doen dan.
Omdat ik liever averechts doe.
Omdat ik niet hou van mee te lopen met de massa.
Omdat ik niet zo hou van hypes.

Nochtans ik geef graag cadeautjes.
De perfecte winkel vinden met het ideale geschenk.
Iets zelf in elkaar knutselen.
Een lekker dessert maken.

En naast het geven, geniet ik ook van de aanblik van de ontvanger.
Gelukkige gezichten, ontroerde gezichten, blozende gezichten.
Het doet me wel iets.
Je kent het wel. De warme gloed die je voelt in je buik als je iets doet of geeft aan iemand.

Dus ben ik verkocht. Want het schijnt leuk te zijn: 'een give away' en het geeft je de warme gloed.

Het is iets klein om te starten.

Ik kocht deze zomer twee bollen wol in de veritas volgens het principe: 'één bol = één sjaal'. Waarom ik er dan twee dezelfde meebracht? Om er een megasjaal van te maken.
Maar op het laatste moment heb ik me bedacht. Resultaat = één bol wol over.
Ik geef natuurlijk geen bol wol weg.
De sjaal wordt wel nog gebreid en die kunnen jullie winnen.

 
De wol die een sjaal zal worden.

 

De reeds gebreide sjaal.
 
Wat moet je doen om kans te maken?
 
1. Volger worden van mijn blog.
2. Een reactie nalaten onder dit bericht met een antwoord op de volgende vraag: 'Welk cadeau krijg jij graag voor uw verjaardag?
 
Wanneer de teller op 25 volgers staat zal een onschuldige kinderhand de gelukkige winnaar bekend maken.


"May the odds be ever in your favor!"






8 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! En wat ik graag zou krijgen met mijn verjaardag? Wel, dit jaar graag een horloge ;-) maar in het algemeen is het gelijk wat, als het mij maar het gevoel geeft dat de persoon het met liefde of gemeend gegeven heeft.
    Ik maak alvast wat reclame :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de reactie en maak ik dan wat reclame bij uw man ivm de horloge ;-).

      Verwijderen
  2. Hey, Leuk dat je ook meedoet met een Give-away :-) Ik krijg graag juweeltjes en accessoires voor mijn verjaardag. Dus ik zou het reuze-fijn vinden om deze sjaal te winnen. Groetjes Valérie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de reactie en misschien zijn die juweeltjes wel een idee voor een volgende give away.

      Verwijderen
  3. Hey Stefanie.
    Mooie keuze en heel origineel cadeau, veel succes.
    Veritas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg graag naai-, kook- of doe-het-zelf boeken en/of dito materiaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sjaal, ik hou van blauw! Dus ik doe graag mee. Ik ben vanaf vandaag volger! En voor m'n verjaardag krijg ik graag iets voor naaien, een tijdschrift,stof, enz.
    Lila

    BeantwoordenVerwijderen
  6. doe graag mee. Ik ben vanaf vandaag volger! En voor m'n verjaardag krijg ik graag iets voor naaien, een tijdschrift,stof, enz.
    Lila

    BeantwoordenVerwijderen