dinsdag 26 augustus 2014

Knikkers in een zakje!

Hoewel ik graag naai, heb ik soms eens zin om te haken of te breien.
Nu had ik weer zo een momentje. Maar ik wou ook wat restjes wol wegwerken. Dus zocht ik naar een project waarbij er geen nieuwe wol moest worden aangekocht.


In het boek: 'Haken & kleur - een huis vol geluk' van Saskia Laan en Claire Boeter vond ik een beschrijving voor het maken van een knikkerzakje.
Een klein maar ideaal project aangezien de zoon een grote hoeveelheid knikkers heeft die roepen om een deftig zakje.
Haaknaald 3, wol in bruin en wit en een borduurnaald voor de sterren verder krijgen we dit.

 
Slechts een paar van zijn knikkers.

 
Het opgevulde zakje.
 
 
Een blije zoon.
 
Nuttige info

Boek: Haken & kleur - een huis vol geluk van Saskia Laan en Claire Boeter.
          Ik heb dit aangekocht in  het Hobbypleintje in Waarmaarde.
          http://www.hobbypleintje.be/
 
Wol: Restjes wol uit eigen voorraad.

1 opmerking: