maandag 26 mei 2014

Een rokje voor een jarig meisje.

Alina wordt groot. Zo groot dat mijn 'kleine meisje' al naar feestjes gaat.
Verjaardagsfeestjes natuurlijk en dit keer van haar beste vriendin.

Omdat ik graag Alina een cadeautje laat geven dat de jarige echt wil, had ik de mama om wat tips gevraagd. Maar de mama zei me dat ik het beter aan de jarige zelf vroeg.

Zo gezegd, zo gedaan stuurde ik mijn dochter op pad om te ontdekken wat haar vriendin wou. Het antwoord van haar vriendin was dat ik iets mocht naaien voor haar.

En zo geschiede een rokje. Daarbij kocht ik samen met Alina een paar kousen, een juweeltje en een t-shirt zodat de outfit compleet zou zijn. De t-shirt kreeg nog een applicatie met dezelfde stof als het rokje.

 
 
In één van de vlinders en bij een randje van de vogels zit een vleugje paars. Vandaar de paarse kousen.
 
 
Ik maakte uit een restje stof nog een rond lapje om zo de ketting in te verpakken.
 
Alina had een superdag op het verjaardagsfeestje en moeder was trots op het home made cadeau dat dochterlief kon afgeven.
 
Nuttige info
 
Stof en voering: www.indenbeer.com
Elastische tailleband: www.soldeur.be


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen