woensdag 28 mei 2014

Domein De Ghellinck.


Met ons gezin gaan we heel graag wandelen.
Liefst van al in een gezellig bos/park met de kinderen hun laarzen en speelkledij aan zodat ze lekker vuil mogen worden. Alina houdt nogal van modderwandelingen.

Deze keer was het lekker weer en gingen we naar domein de Ghellink in Wortegem-Petegem.
Een prachtig park met wel drie speelpleinen, een grote visvijver, een speelweide, verschillende wandelroutes en voor de dorstigen een cafetaria.

Ik had moeite om te kiezen uit de vele foto's. Hier zijn alvast sfeerbeelden.

 
De cafetaria (deze was zoals je ziet gesloten aangezien wij blijkbaar altijd gaan als het sluitingsdag is.)
 
 
 
Een insektenhotel en kabbelende beekjes.
 
 
Mijn favoriete boom: 'De treurwilg.'
 
 
 
Er werden dieren gespot.


 

Kindjes die met plezier poseren en genieten van de natuur.
 
 
De speelweide waar je lekker kan rennen, voetballen, verstoppertje spelen, enz.
 
 
 


 
 Er werd gegleden en gedraaid,
 


 
geklommen en zandtaarten gemaakt.


 
En er werd nogmaals geposeerd. Deze keer namen de kindjes de foto's.
 
 
 Om na dit alles nogmaals een speelplein te doen. We hadden er nog maar twee gedaan.
 
Prachtig weer, vrolijke kindjes, mooie natuur, ... wat wil een mens nog meer. Genieten!
 
Nuttige info
 
Domein de Ghellinck

Ga naar de link om meer info te krijgen over waar het park gelegen is, enz.
 

 

 
 

 

2 opmerkingen:

  1. Hey bedankt om mijn blogje te volgen. Ik heb eens rondgekeken op je blogje en blijkbaar hebben we dezelfde smaak van eetplaats. Hier staat dezelfde. Zo te zien was het een hele leuke bestemming waar jullie verbleven. Jammer dat het net sluitingsdag was want het ziet er mij een heel gezellig terras uit.

    En ik ga je blogje ook volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, spijtig dat het zo ver is voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen