woensdag 28 mei 2014

Brunchen...

Zoals eerder gezegd blog ik niet chronologisch.
Vandaar dat we het even over de paasvakantie zullen hebben. Dit zal zo zijn in een paar van mijn komende blogberichten. Ons gezinnetje heeft namelijk veel gedaan.

We hebben gebruncht. Twee maal heel lang en heel uitgebreid. De eerste keer was met mijn kindjes en ik samen met vriendinnen en hun kinderen, de tweede maal was met familie van mijn man. Al kun je bij die tweede maal niet echt van een brunch spreken daar het pas om 16 uur in de namiddag begon. (Het eten was ook een beetje uitgebreider met salades, pasta's, enz.)

Het was leuk, het was lekker en het was bijna allemaal zelfgemaakt. Zelfs het glutenvrije brood voor mijn schoonmoeder viel in de smaak.

Hieronder enkele sfeerbeelden van de eerste brunchtafel. Door tijdsgebrek vergat ik foto's te nemen van de tweede. (Ik was namelijk nog salades aan het maken toen het bezoek al toe kwam. Een beetje raar om dan eerst nog foto's te nemen van de tafel vooraleer je de gasten binnenlaat.)

 
Het bruine broodje is een zelfgemaakte waldcorn.
 
 
Zelfgemaakte paaskoeken.

 
Zelfgemaakt bloemenbroodje.

 
Cornflakes en sapjes voor de allerkleinsten.

 
Zelfgemaakte confituurtaart.

 
Zelfgemaakte fruitsalade en vanillepudding.
 
 
Al zeg ik het zelf. Het was lekker.
 

1 opmerking: