vrijdag 4 april 2014

Stoere piraten, wilde tijgers, fladderende vlinders en moedige ridders!

Cedric mocht naar een verjaardagsfeestje en leerde daar over stoere piraten. Een ware schattenzoektocht, een pannekoekenfestijn, een ballonenprik en een grimesessie later mocht ik mijn gelukkig piraatje gaan ophalen.

Wat zag hij er stoer uit.


Alina die was natuurlijk jaloers bij het zien van haar geschminkte broer en al vlug kwam de vraag om ook te worden geschminkt. Moeder natuurlijk heel tevreden dat dochterlief na een dagje live koers kijken met papa nu koos om iets met mama te doen (jaja, u leest het goed, we hebben een hevige Cancellara fan in huis). Voor de mensen die net als ik weinig van koers afweten, even een foto van de desbetreffende coureur.

 
 
Dit gezegd zijnde keren we terug naar the point van het verhaal. Even wat grimespullen bovenhalen, mijn make-up boek en we kunnen aan de slag.
 



Het boek bevat handige stap voor stap uitgelegde voorbeelden en daaruit koos Alina de kleurige tijger. Moeder aan de slag en na een tiental minuten werd deze foto echt.


mijn dochter Alina:


 
Je zou er bijna schrik van krijgen.
 
 
Cedric was zo te zien al een beetje bang en vond die zus van hem plots heel stoer.
 
Een dagje later bleek dat Alina en Cedric dat schminken heel leuk vonden en kwam opnieuw de vraag. Deze keer werd het een vlinder en een ridder.
 


De derde dag hebben we het dan even stil gelegd om die gezichtjes wat te sparen. Maar met schmink of zonder schmink, het blijven mijn twee prachtige schatten.
 
 
Nuttige info
 
 
Het make-up boek: www.boekenfestijn.be
De make-up: www.hema.be voor het kleine doosje
                     de grote doos weet ik niet meer waarvoor mijn excuses.
 

 



2 opmerkingen:

  1. Echt wel een stoere piraat en leuke tijger!
    Ik ben ook fan van Cancellara trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hallo! Ik nomineerde je voor de Liebster award! Gelieve mijn blog te bezoeken voor meer info!
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen