maandag 14 april 2014

Liebster Blog Award x 2!

Normaal gezien kan je slecht eenmaal deze Award krijgen. Maar ik kreeg hem blijkbaar twee maal.
Deze keer kwam hij van Cindy Godts ook wel gekend als MamaCin.

Omdat ik reeds in een vorig bericht veel aandacht gaf aan deze prijs, ga ik er nu minder op ingaan. Toch vond ik een vernoeming van degene die mij de Award gaf en een beantwoording van MamaCin haar vragen wel belangrijk. We moeten immers de mensen bedanken die ons dit schenken. Dus bij deze: 'Bedankt Cindy!'

Zoals beloofd dus hieronder haar vragen en mijn antwoorden.

1. Wat is je lievelingskleur?

Absoluut roze. Het is lief, romantisch en meisjesachtig!

2. Waarom ben je beginnen naaien?

Ik werk uitsluitend in het weekend en het moment waarop mijn zoon naar school mocht gaan, had ik plots veel tijd over. Naaien leek me een leuke uitdaging en iets nieuws om te proberen om die tijd in te vullen.





3. Wat is je grootste naaiblunder ooit?

Een eerste rokje voor Alina. Ik had de verkeerde stof gebruikt een veel te moeilijk patroon (een ballonrokje) en had het veel te strak gemaakt waardoor ze het nauwelijks kon aandoen.

4. Wat is je favoriete stof?

Deze is een moeilijke vraag en ik denk niet dat ik er een echt antwoord op heb. Veel stoffen zijn favoriete stoffen als ze er maar mooi uitzien en leuk aanvoelen.




5. Aan welk naaiprojectje durf je (nog) niet te beginnen?


De Jacob broek van Zonen09. Ze ligt geknipt klaar, maar een rits gulp, rits, open tailleband en zijzakken is nog even teveel van het goede.



6. Hoeveel uren per week zit je achter je naaimachine?


Ik ga iedere week (met uitzondering van de vakanties) naar de naailes en die duurt drie uur. Verder hangt het er een beetje van af wat mijn projecten zijn, waar ik zin in heb en wat er anders op het programma staat. Verjaardagstaart maken gaat immers voor naaien.

7. Welke blog vindt je de moeite en bezoek je zeker elke dag?



Zonder twijfel: 'http://emmaenmona.blogspot.be/'

8. Aan welk project ben je nu bezig?



De Gingerbread vanuit Home made mine Couture. Een hemdje voor de zoon dus.

9.  Hoeveel meter stof heb je in je kast liggen en mogen we even mee gluren?



Ik denk tussen de 50 à 100 meter al vermoed ik dat het meer is. Een foto van die kast heb ik niet echt, maar wanneer ze eens op orde ligt, zal ik deze eens posten.

10. Welke vind je mijn mooiste creatie?

Na het overlopen van MamaCin haar blog werd haar Kleedje van Compagnie M de mooiste creatie voor mij. Aanschouw zelf: http://cindygodts.blogspot.be/2014/02/wedstrijdje-bij-company-m.html

Daarnaast staan er natuurlijk nog vele andere mooie zaken op haar blog, zoals een umizoomi verjaardagsfeest, een supercool terras, een gezellige kerstsfeer, enz... Een bezoekje brengen waard zou ik zeggen.

11. Wat is je lievelings - online winkel?


Als het om stoffen gaat: http://www.finoxinxfondo.be/ (Al bestel ik niet zo graag online omdat ik veel te graag de stoffen voel.)

Als het om kledij gaat: http://topvintage.be/

Bij deze nogmaals bedankt en veel liefs van Alice



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen