maandag 17 maart 2014

Over paasbomen en kuikentjes...

Mijn dochter Alina is gek op versiering. Slingers, kaarsen, hartjes, ballonnen, kaartjes, bloemen en al de vele andere dingen die ik niet genoemd heb (volgens Alina is het begrip versiering dan ook heel ruim).

Omdat het bijna Pasen is, besloot ik dat het tijd was om het huis up to date te maken. Een curver box vol Paasspullen had ik al staan. Genoeg eigenlijk om het huis te voorzien van een paasthema. Maar tijdens een bezoekje aan de floralux en de action werd die box wat uitgebreid.






Dochter Alina was een tevreden kindje toen ze van school kwam en Zoon Cedric wou natuurlijk ook helpen om het huisje mooi te maken.



 
Een paar lachende gezichten en gebroken eieren verder staat alles klaar om die paashaas te ontvangen. Volgens de kinderen is de dag waarop de paasboom wordt gezet, de dag waarop de eieren worden gebracht. De ontgoocheling was groot toen mama zei dat dit nog even ging duren. Maar een chocolade ei krijgen van mama maakt veel goed.
 
 
De kip moest van de kindjes wel heel veel kuikentjes krijgen.

 
De paasboom.

 
Pluimpjes overal ...

 
Het totaalbeeld en we zagen dat het goed was.


Nuttige info
 
Vaas, eieren met vlinders en decolint: www.action.be
Pluimen, vlinders, kaarsen, takken en andere eieren: www.floralux.be
De andere versiering had ik reeds staan. De meeste spullen daarvan komen ook uit de floralux.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen