maandag 17 maart 2014

Labels!

Mijn label had ik al heel lang in mijn hoofd, nl ALICE. Een samenvoegsel van de namen Alina en Cedric, een verwijzing naar het lieflijke en speelse van Alice in wonderland en naar het beetje Alice dat in mezelf schuilt.

Ik begon met mijn label te borduren en had me voorgenomen om ieder kledingstuk te voorzien van dergelijk borduursel.


Aangezien het echter wat te groot bleek en te lang duurde, besloot ik iets anders te proberen. Een andere blogster en vriendin genaamd staruur had haar labels laten maken bij de website van Iedereen Uniek en was daar heel tevreden over. Dus ging ik dat ook eens proberen. Ik stuurde een foto van mijn label door en een paar weken later kreeg ik post.

 
 

Een mooi pakket met wel 150 labels kwam toe. De grote zijn voor in de kledij te naaien en de kleinere om dubbel te plooien en aan de buitenkant te naaien. Wat ben ik trots op die labeltjes van mij.

 
Nuttige info
 
 


 

1 opmerking:

  1. Ze zijn heel leuk!! En nu maar naaien en je label niet vergeten !

    BeantwoordenVerwijderen