dinsdag 18 maart 2014

Chronologische volgorde ...

Omdat het me soms aan tijd ontbreekt om mijn blog op regelmatige basis up to date te houden, gebeurt het soms wel eens dat ik een hele hoop berichten in één keer post.

Nu las ik vandaag echter iets heel belangrijks op Wikipedia na het opzoeken van informatie over blogs. De zin die ik las, geeft een korte uitleg over wat een blog juist is, nl: 'Een weblog of blog is een persoonlijk dagboek op een website dat regelmatig, soms meermalen per dag, wordt bijgehouden. Meestal gaat het om teksten die in omgekeerd chronologische volgorde verschijnen.'

In de woorden die ik heb onderstreept, schuilt nu echter mijn probleem. Chronologisch ingesteld zijn is niet aan mij besteedt. Liever zou ik op restaurant beginnen met het dessert, ik doe mijn kousen als eerste aan in plaats van laatst, ik doe boodschappen en denk pas bij het thuiskomen na over wat we zullen eten, ik lees een tijdschrift eerst langs achteren en ik plaats al mijn berichten door elkaar op mijn blog.

Mijn excuses daarvoor. Maar deze streek zal de vos niet verliezen. Erger u er dus niet aan, maar zie het als iets speels. Want in mijn volgend blogbericht zal je kunnen genieten van zomerse reisfoto's terwijl het nog winter is.

Liefs Stefanie alias Alice

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen