dinsdag 18 maart 2014

Als kleine jongens groot worden.

Vier jaar geleden op 15 maart om 13u32 werd Cedric geboren. Hij was zo klein, zo mooi, zo lief en wat droeg hij graag dat witte mutsje. Nog niet zelfgemaakt want mama had de naaimicrobe dan nog niet te pakken. Maar overal waar Cedric ging, moest die muts aan.




 
Zonder die muts zijn er natuurlijk ook foto's. Al zijn die in de minderheid en lijkt hij op die foto's wat minder happy.
 
 
Maar nu 4 jaar later is het opnieuw 15 maart geweest en werd Cedric 4 jaar. De muts is al lang verleden tijd of laat ons zeggen zelfs eerder een strijd. Want een warme muts aan doen tegen koud weer daar is Cedric niet zo voor te vinden (tenzij het een pilotenmuts is). Voor de gelegenheid bakte mama taart, te veel taart. Cedric vroeg me om een dinosaurustaart te maken. Dit leek me een beetje te moeilijk dus sloot ik met mijn zoon een compromis. Het werd een drakentaart in de plaats.
Een beetje eigen creativiteit en een beetje googlen op het net zorgden voor dit resultaat.
 
 
 
DE DRAKENTAART
 
Eén taart vond ik natuurlijk niet genoeg dus maakte ik nog drie andere taarten, chocomousse en meringue (van de laatste twee heb ik spijtig genoeg geen foto).
 
 
Fruittaart
 
 
Confituurtaart
 

 
Frangipanetaart

Cedric blies de 'Happy Birthday' kaarsjes uit en zag dat het goed was.


Het feestvarken
 






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen