maandag 16 december 2013

Roze schoenen.

Onlangs ging ik op zoek naar roze schoenen.

Zoals je wel kan denken, was dit geen eenvoudige opdracht en omdat ze in geen enkele winkel hadden wat er in mijn hoofd zat, kwam ik thuis met blauwe schoenen. (Dit zou ook wel passen bij het blauwe kleedje maar is te braaf naar mijn gedacht.)

Na een nachtje slapen besloot ik om mijn zoektocht niet op te geven. Er moeten toch nog mensen zijn die voor de herfst schoenen willen in een roze kleur of die net als ik naar een feest gingen en eens iets anders zochten dan zwart.

Daarom besloot ik om eens een kijkje te nemen op topvintage. Zelf had ik er al eens een jurkje met petticoat gekocht dus misschien ... . Mijn geluk kon niet op en ik bestelde onmiddellijk. Twee dagen later belde de postbode aan en bracht hij dit.


Vlug opendoen was de boodschap om dit te ontdekken.






Ik was er onmiddellijk verliefd op. Of ze passen op het blauwe kleedje? Daar kunt u zelf over oordelen.

 
Nuttige info
 


 


1 opmerking: