maandag 16 december 2013

Mini feestje met mini vriendinnencadeautje.

Zoals eerder gezegd, word ik er dertig. Of beter gezegd, ben ik er 30 geworden!

Dat betekende: Feestje!

Ik ben echter niet een persoon die houd van grote party's met veel mensen en te weinig tijd om te babbelen, dansen, zot te doen. Dus koos ik voor een kleinschalig feestje met dames die me nauw aan het hart liggen.

Locatie: 'Ripasso @ Kortrijk city'
Formule: diner en dans
Het feestvarken:


De dames waarvan er spijtig genoeg twee (Lynn en Celine) niet konden aanwezig zijn:

 
An en Marissa

 
Inne, Leen en Inge

 
Sofie, Elyne, Elien en mezelf

 
Annelies en Delphine
 
De Dj:
 
Wat:

 
Er werd gedronken, non-alcoholisch mij kennende natuurlijk en gegeten.
 


 
Er werd gedanst.
 




 
Er werd gebabbeld, gelachen en zot gedaan.
 
 
En er werd zelfs even gevochten ;-).
 
Maar zoals op ieder feest waren er ook cadeautjes. Wat de dames echter niet wisten, was dat ikzelf iets kleins voor hen had voorzien.
 
Ik had een idee en ging naar de Ava en het hobbypleintje. Wat ik er kocht:
 


 
Wat ik reeds thuis liggen had:
 

 
Ik schuimde het internet af op zoek naar haakpatronen en haakte bloemen a volonté. Daarna zocht ik verschillende mooie spreuken op, schreef deze op stukjes vintagepapier en stopte ze in de sleutelhanger. Nog een gelukspop eraan en dit is het resultaat: 
 



Nog even verpakken in een mooie envelop met een strikje erom en klaar is kees.


 

 
 
Zelf kreeg ik al mijn cadeautjes verpakt in lapjes stof (een leuk detail dat mijn lieve man had geregeld met de dames). Wat ik daarmee zal doen, wordt vervolgd. Verder was het een super avond en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Nuttige info
 
Feestlocatie: Restaurant Ripasso
                     Site pottelberg
                     Engelse wandeling 2h
                     8500 Kortrijk
                     www.ripasso.be
 
De wol: Hobbypleintje
              Waarmaardeplein 2
              8581 Waarmaarde
              www.hobbypleintje.be
 
De sleutelhangers, gelukspopjes, gouden balpen en enveloppen: www.ava.be
 
Het lint en vintagepapier: www.action.be
 
Patroon voor gehaakte bloem: http://sewnaturalblog.blogspot.be (Hier vind je onder de rubriek leren haken een eenvoudige uitleg om bloemen te haken. Zelf gebruikte ik deze voor de basis te leren en speelde ik daarna wat met de kleuren, verhoudingen, enz om andere bloemen te krijgen)
 
 


 


 


2 opmerkingen:

  1. Jij bent toch een supermadam hoor! Zo'n toffe cadeautjes! Het zag er alleszins een feest uit om niet meer te vergeten. En absoluut geen slecht idee van je ventje om de tip te geven om de cadeautjes in stof te verpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bloos bloos. Was idd geen slecht idee van mijn ventje en zal ervoor zorgen dat het feest een nog mooiere herinnering wordt.

      Verwijderen