maandag 16 december 2013

Huwelijksboom.

Mijn jongste neef Levi ging eens trouwen met Tine.
Dat dit gevierd moest worden met een groot feest was zeker.
Dat dit een mooi cadeau verdiende ook.

Na even brainstormen, kwam ik op het idee om een huwelijksboom te maken.

 
 
 
Van stof, lint en vulling maakte ik enkele harten om in de boom te hangen.
 
 
Hier gebruikte ik een pomponlint tussen de twee delen en flockte ik de beginletters van hun naam.
 

 
Hier maakte ik een envelopje om een kaartje in de stoppen.


 
Dit zijn twee gewone harten.
 
 
Dit is een hart met een kanten lint ertussen.
 
Ik kocht een boom en legde in de onderkant van de pot allemaal muntstukken van één euro. Daarna hing ik de harten in de boom samen met een kralenslinger. Nog wat plastiek folie eromheen met een groot lint en het persoonlijk cadeau is klaar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Voor de boom koos ik Eucalyptus.
 
En het gelukkige koppel die de boom mocht ontvangen was:

 
Nuttige info
 
 
Het pomponlint: Covanex
                           Hoogstraat 57
                           8580 Avelgem
 
Het kanten lint: www.veritas.be
 
De boom: De molen
                 Stationsstraat 131
                 8552 Moen
                 www.tuincentrum-demolen.be

 
 


 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Een heel mooi cadeau! Ze waren waarschijnlijk heel content!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci. Ik kreeg achteraf een bericht dat ze het mooi vonden en er goed voor gingen zorgen. Dus denk ik dat ze content waren. Missie geslaagd.

      Verwijderen