maandag 16 december 2013

Cadeau voor een collega

Mijn collega was eens jarig en omdat we voor elkaar een kleinigheidje voorzien, had ik mezelf voorgenomen om eens iets zelf te maken. Mijn collega mocht er lang op wachten maar uiteindelijk kreeg ze toch haar verjaardag pakje.

In de soldeur kocht ik een leuk blauw stofje en in soie unique een pomponlint.

 
Ik knipte er een driehoek uit, naaide het lint eraan en het werd een leuk zomersjaaltje. 

 



Een leuk papiertje errond en het cadeau was na vier maanden eindelijk klaar om overhandigd te worden. Dat zal dus een sjaaltje voor 2014 worden ;-).

 
Nuttige info
 
De stof: Soldeur
              Zwevegemsestraat 97
              8500 Kortrijk
              www.soldeur.be
 
Het pomponlint:  Soie Unique
                            Stationsstraat 107a
                            8540 Deerlijk
                            www.soie-unique.be

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen