maandag 22 juli 2013

Wildboeket à la mme zsazsa.

Wanneer het Moederdag is, word je verwend door je kindjes. Maar hier zorgt de man des huizes ook altijd voor een verrassing. Aangezien ik een gestructureerd persoontje ben en voor veel dingen een lijst heb, heb ik dat ook voor boeken. (Een lange lijst natuurlijk ;-) )
Blij was ik wanneer mijn schatje zijn pakje toonde (met het typische standaard boekhandel papier). Maar het werd nog beter tijdens het opendoen. EINDELIJK!
 

Iedereen kent natuurlijk mme zsazsa en met haar eerste boek: ' Allemaal rokjes' scoorde ze massaal bij alle ijverige naai(st)ers. Maar haar tweede boek (deze keer in samenwerking met) was eveneens een voltreffer. Eindelijk had ik hem.

Helemaal doorgebladerd, uit gesnuisterd en reeds gedeeltelijk uitgeprobeerd. Een nieuwe levensstijl, met een absolute topper: 'Het wildboeket!'
Zelf ben ik gek van bloemen, maar die in de winkel zijn te duur en na een week blijft er van dat dure boeket meestal niet veel meer over. Bloemen in de tuin in overvloed, maar die zijn dan voor de bijen en vlinders die op bezoek komen. Vandaar het wildboeket als ideale alternatief.





Prachtig al zeg ik het zelf en meerdere op komst.

Nuttige info
 
Het boek werd gekocht in de standaard boekhandel (www.standaardboekhandel.be) voor 25euro. Normaal hoort het niet om een prijs van een cadeau op te zoeken, maar om jullie met de juiste info bij te staan, deed ik het wel.
De eerste keer dat ik een boeket plukte, was samen met de kindjes tijdens een wandeling in ons dorpje 'Outrijve'. De kindjes vonden het super en Alina (die net als de mama verzot is op bloemen) wou zelfs een vaasje wilde bloemen in haar kamer. De tweede maal stopte ik plots met de auto omdat ik de bloemen zo mooi vond. Dus niet alleen andere maand = andere bloemen maar tevens  ander dorp = andere bloemen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen