donderdag 18 juli 2013

Juffencadeau!

Hoewel ik naaien cool vind en ik me graag eens had gewaagd aan een zelfgemaakt etuitje koos ik toch voor een ander cadeau om Alina en Cedric hun juf te bedanken. Ik wou hierbij vooral dat de kindjes veel zelf hadden gedaan en bij een rondhuppeling in de Ava viel mijn oog op dit:


Ok, nu denkt u vast dat dit een gewone glazen pot is waar twee kinderen niet veel meer kunnen aan veranderen. Maar schijn bedriegt. Mijn hersenentjes gingen aan het werk en met glasverf, een koekjesrecept van Mme zsazsa, een rol bruin papier en een oude stempeldoos kom je al heel wat verder.

                      

 
 
Samen met de kindjes gingen we aan het schilderen, stempelen en bakken. Om daarna onze cadeautjes te verpakken in ons zelf gestempeld verpakpapier.
 
                          
 


 
 


Nog een gelukspopje (je kan nooit genoeg geluk hebben) en een kinderhandje met dankwoordje en het cadeautje is klaar.

 


Nuttige info
 
De glasverf komt van de Action te Ronse: www.action.be (er zijn verschillende vestigingen)
Het papier, de glazen bokalen, de gelukspopjes en de stempels komen van de ava:
www.ava.be (de stempels had ik echter al een eindje liggen en mits correct gebruik, gaan die jaren mee)


 

 

 
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen