donderdag 18 juli 2013

Er is er een jarig ...

Vijf jaar geleden, op 18 juli 2008 om 9u32, werd ons dochtertje Alina geboren.
Vijf jaar later gaat zoiets gepaard met feest en heel veel taart.
Wie de jarige meid is:


Een mooie prinses die ervan houdt om een meisje te zijn met alles erop en eraan en die voor haar verjaardag een dolfijnentaart wou.
Aangezien haar verjaardagsfeest ook nog eens een dubbel feest was met haar neefje Luka had moeder des huizes heel veel bakwerk. Want een dolfijnentaart werkt niet voor een jongen. Angry birds was zijn thema.
 
De resultaten:
 
Vlindercupcakes

Dolfijnentaart

Angry birds fruittaart

 
Angry birds cake pops
 
De inspiratie voor de versiering haalde ik grotendeels bij mezelf, met uitzondering van de cupcakes. De recepten waren een mengeling, maar de meeste kwamen uit een magazine dat ik verzamel.
 

Ik maakte ook nog chantillyroom met vers fruit, verse slagroom en vlinderkoekjes. Die serveerde ik dan in wijnglazen. Spijtig genoeg vergat ik om een foto hiervan te nemen.
 
Nog enkele sfeerbeelden:
 
Kaarsjes uitblazen

De feestvarkens
 
Cadeautjes uitpakken
 

Dit was deel 1 van een leuk verjaardagsfeestje. Er volgt nog ...
En hoe zag mijn meisje er nu precies uit vijf jaar terug.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen