dinsdag 4 juni 2013

In een nieuw kleedje...

Soms heb je van die momenten dat je gaat shoppen. En bij een paar daarvan (de uitzonderlijke) gaat je lieve echtgenoot mee. Ik had gisteren zo een zeldzaam momentje.
Een uitje met ons tweetjes in de grote stad 'Gent'! Niet echt een plaats waar ik zou kunnen wonen, maar om er wat te beleven, is het de ideale plek bij uitstek. 

Aangezien mijn man niet zo voor de drukte te vinden is en heel vaak afgaat op de geur van koffie besloten we om in een klein steegje eens die lekker ruikende mokkabar te bezoeken. Echter daar was je, een pracht van een jurk in een net zo prachtig uitziend winkeltje. Je kunt het al raden, die koffie is gebleven waar hij was. De jurk echter hangt te pronken in mijn kleerkast. En of het nu al zomer is of niet, dragen doe ik.
 


                               

                                   De voorkant: 'mooi in zijn eenvoud en I like buttons!'


                        
   
                                  De achterkant: 'Gewoonweg super dat je geen 
                                                           bandjes ziet en toch een open rug hebt!'

Dus ik ben supertrots en nu the fun part: 'Het is fair wear!'
 
 
Nuttige info:
 
 
Winkel van de jurk: Ethnique
                                 Donkersteeg 18a
                                 9000 Gent
                                 Tel.: 09/279.82.30
                                 www.ethnique.be


        






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen