zaterdag 8 juni 2013

Een zelfgemaakt vaderdagcadeau!

Een gepast geschenk vinden voor Vaderdag vind ik niet zo evident.
Maar dit jaar was het anders. Omdat mijn papa een megafan is van (geloof het of niet)

'RAMMSTEIN'
 
besloot ik om zelf iets te maken in teken van zijn lievelingsgroep.
Een kussen met paspel volgens de handleiding van Mina Dotter dat ik al eens eerder maakte . Een stof en paspel in de correcte kleuren en flockfolie.
 
 
 
Een voormiddagje doorwerken en het cadeau was klaar. Wat ben ik trots op dit geslaagde project.
 


 
Het gemaakte kussen zonder het logo.
 
 

 
Het kussen met het logo.
 
De papa in kwestie met mijn pasgeboren zoontje Cedric in de armen (ondertussen al drie jaar geleden):
 
 
 
 

 


Nuttige info
 
 
De stof en paspel: beide komen van Soie Unique
                                                          Stationsstraat 107a
                                                          8540 Deerlijk
                                                          www.soieunique.be
                                                          tel.: 056/72.12.08
 
De flockfolie: Soldeur
                       Zwevegemsestraat 97
                       8500 Kortrijk
                       www.soldeur.be
                       tel.: 056/22.40.71
 
 
 
Tips & tricks
 
Voor een geslaagd logo print je best het logo af op gewoon papier. Knip het uit en kleef de uitgeknipte stukken vast op de flockfolie. Teken ze over en knip de flockfolie uit. Schik ze op het kussen en strijk stuk per stuk vast (zo heb je de minste kans dat er iets verschuift van plaats). Meet af en toe om zeker te zijn dat alles in het midden is.


 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen