donderdag 21 maart 2013

Drie jaar later!

Druk druk druk bezig zijn met taart.
Reden: Er was er eentje jarig!
Drie jaar geleden op 15 maart 2010 om 13u32 zag mijn zoon Cedric het levenslicht.


Drie jaar later betekent dit: Party!
De party animal in spé 'Cedric' zag het alvast zitten.



Dus ging mama aan het taarten bakken.
Waarom ik het zelf doe?

1.) Omdat mijn lieve man me vorig jaar een prachtig cadeau gaf voor mijn verjaardag.


'Kitchen Aid Rules'
 
2.) Omdat de taarten bij de bakker zo verschrikkelijk duur zijn en ik nooit vind wat ik zoek.
 
3.) Omdat het gewoon superleuk is om het zelf te maken en dan die blije kinderogen te zien.
 
 
Het resultaat van een dagje of twee bakken (er waren twee feestjes) zijn deze twee pareltjes geworden:
 



Proficiat 'grote' prins van me.
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen